Vásárlás folyamata
Részletes információk a vásárlás menetéről
Mire való a kosár, és hogyan működik?
A kosárba összegyűjtheti a megvásárolni kívánt árukat. Ön kiválasztja a terméket, majd megadja a vásárolni kívánt termékek színét, méretét, darabszámát. A kosár tartalmát a webáruházban jobbra fent folyamatosan nyomon követheti. A kosárból bármikor bármelyik árucikk kivehető, vagy annak mennyisége módosítható. Az árucikk törlése (kuka) gombbal történik.
Nem találok egy terméket a webáruházban, mit tegyek?
Amennyiben olyan terméket keres, ami nem található meg webáruházunkban, kérjük vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal munkaidőben 9:00-16:00 között a +36 20 390 85 63 telefonszámon.
Hogyan fizethetek?
Fizethet a Barion biztonságos fizetési felületén keresztül bankkártyával előre utalással (Visa/MasterCard/ Maestro/ American Express/ Google Play/ Apple Pay), valamint banki előutalással a T-D Complex Kft. (adószám: 22617219-1-05) MBH – nál vezetett számlájára: 18203064-06025929-40010013 tudja kiegyenlíteni a megrendelt áruk ellenértékét.
Fizetéskor a banki adataim biztonságban vannak?
Az online bankkártyás és egyéb elektronikus fizetési módok a Barion biztonságos rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya, illetve egyéb - a fizetéshez köthető banki információk és adatok a Webáruházunkhoz semmilyen formában nem jutnak el. A fizetési szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt áló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.
A vásárlás során az Ön által megadott kártya-adatokat semmilyen formában nem rögzítjük.
Szállítás és egyéb kérdések
Tudnivalók a szállításról és más fontos témákról
Mennyi lesz a szállítás költsége?
Webáruházunkban megrendelt termékek szállítása kifejezetten szállításra szakosodott szakcégek által nyújtott szolgáltatási feltételek alapján történik. Webáruházunk a szállítással és csomagolással összefüggésben felmerülő külön költséget nem számol fel. Szállítási díjak a csomagküldő szolgálat által vállalt súly és mérethatárig relevánsak, az ezt meghaladó csomagok szállítása egyedi kalkulációval történnek.
Szállítással kapcsolatos részletes információk:
https://wwwthshop.myshoprenter.hu/fizetes-szallitas
Bruttó vagy nettó árak szerepelnek az oldalon?
A termékek részletes ismertetője mellett mindig az Általános Forgalmi Adóval (ÁFA- val) növelt, bruttó árakat tüntetjük fel.
Mit tegyek, ha meggondoltam magam?
A 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet értelmében Őn indoklás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 8 munkanapon belül.
A termékeket csak sértetlen állapotban tudjuk visszavenni, ha a termék csomagolása bontatlan maradt.
A visszatérítés nem érvényes a szállítási költségre.
A sértetlen termék visszaküldésének költsége Önt terheli. A visszavét feltétele a számla, vagy annak másolatának megléte.
Mik a szállítás súly- és mérethatárai?
Webáruházunkban megrendelt termékek szállítását a csomagküldő szolgálatok végzik, a webáruház szállítási általánytarifája erre a szállítási rendszerre vonatkozik.
Szállítással kapcsolatos részletes információk:
https://wwwthshop.myshoprenter.hu/fizetes-szallitas
Mikor kapom meg a megrendelt áru(ka)t?
A kiszállítás várható ideje DPD / MPL csomagküldés esetén: 3-10 nap, egyedi gyártású termékeknél (pl. logózott szennyfogó, egyedi kialakítású páncélszekrény) 3-4 hét a termékek gyártása, így szállítással együtt ezen kivételes esetekben akár 5-6 hét is lehet, mire a megrendelt egyedi termék leszállításra kerül.
Amennyiben kérdése van a pontos időpontról, e-mailben a thshop@thshop.hu – elektronikus címen, vagy telefonon ügyfélszolgálatunknál, munkaidőben 9:00-16:00 között a +36 20 390 85 63 telefonszámon tud tájékozódni.
Nappal dolgozom. Kérhetem estére a kiszállítást?
A kiszállítás munkanapokon 8:00-18:00 között történik, ettől eltérő kiszállítást is vállalunk felár ellenében, az ügyfélszolgálatunkkal külön egyeztetett időpontban, és összegben.
Érdeklődhet munkanapokon: 9:00-16:00 között a +36 20 390 85 63 telefonszámon.